• clarion topp
  • foeredrag topp
  • fruktfat topp
  • konferens topp
  • restaurang topp
adobestock_75447240

Information för utställare

Här har vi samlat all information för dig som ställer ut på Användarträffen. 
Har du några frågor? Kontakta Caroline Carlsson, 070-345 92 90.

Vi erbjuder en kostnadsfri monterplats i vår miniutställning på plan 2. För- och eftermiddagsfika serveras i utställningshallen, så ni har goda möjligheter att möta deltagarna under pauserna. Dessutom har alla deltagare ett pass under första dagen, där de deltar i era montertävlingar.

Nytt för i år - välj monterplats!
I år anger ni önskemål om plats i samband med er anmälan. Observera att vi inte kan garantera önskad plats. Vi ger besked om vilken plats ni fått inom ett par veckor efter att anmälan kommit in till oss.

Anmäl extra monterpersonal genom att kryssa i "Utställare, extra monterpersonal" i anmälan. Ni betalar för varje person som deltar (6 950 kr per person exkl. moms). Ni erbjuds en monterplats per företag. 

Ev. logi bokas i samband med anmälan.

Sista anmälningsdag var den 27 juli, men det kan finnas utställningsplatser kvar. 
Du ser om det finns monterplatser kvar i anmälningsformuläret.
Anmälan är öppen så länge det finns konferensplatser kvar, dock kan vi inte längre garantera logi. Önskas logi, kryssa i detta i anmälan så kontaktar vi dig efter att vi fått besked från hotellet.

Observera! Anmälan är bindande och avbokningar fram till den 18 juli debiteras konferensavgiften. Avbokningar från och med den 19 juli debiteras till fullt pris (konferensavgift + logi). Platsen kan överlåtas till annan person inom samma företag. 
Se fullständiga bokningsvilllkor här.

Till anmälan!

              

vamaessan bild

Vad ingår i utställningen?

Varje utställare får:

  • Plats i utställningslokalen ca 2x2 m.
  • Trådlöst internet 
  • 1 ståbord 
  • Deltagande och föredrag
  • Middag, lunch och fika
Utställningens öppettider:

Onsdag 27 september 09.00-17.00
Torsdag 28 september 08.00-15.00

Inflyttning

Onsdag 27 september från 07.00-09.00 

Utflyttning

Torsdag 28 september 14.00-16.00
Vänligen respektera utställningens öppettider och riv inte era montrar förrän tidigast 14.00.


Skicka montermaterial:

Gods kan tas emot tidigast tidigast tisdag 26/9.
Upphämtning måste ske senast fredag 29/9.

Skicka materialet till nedanstående adress.
Märk sändningen med "Aveki Användarträff" samt ert företagsnamn och monternr.

Clarion Hotel Sign
Lilla Bantorget 9
111 23 Stockholm

Viktigt! Ni ska även anordna en tävling i er monter.

Se mer information nedan.

            

utstaellare

Speedtalk

  • Alla utställare får möjlighet att presentera sitt företag på scenen första dagen. En representant från varje utställande företag är välkommen till scenen och ni tar ett kliv fram när det är er tur att presentera er. Företagets logga kommer att visas i ett bildspel och ni får 1 min för att berätta varför ni är där och varför de ska besöka er monter.
  • Utställande företag visas med logotyp under Utställare, tillsammans med en länk till er hemsida samt en kort beskrivande text. Logotyp mejlas till Aveki i samband med anmälan. Så snart vi har fått er logga lägger vi upp ert företag på hemsidan. Det kan också hända att vi presenterar er som utställare på våra sociala kanaler.
taevling at 23 2

Tävling - aktivera deltagarna med en tävling i montern

Alla utställare ska ha en tävling i sin monter. 

Under de valbara passen har ni ett gyllene tillfälle att träffa deltagarna på ett lätt och okonstlat sätt. De deltar i workshop under ett pass och tävlar i utställarhallen under det andra. Tävlingen pågår hela första dagen, men är så klart mer intensiv under de valbara passen. 

  • Tävlingen bör innehålla något som anknyter till kartor/datahantering eller VA. 
  • Tävlingsmomenten ska hållas korta så att alla hinner gå runt till alla utställare. Tävlingen bygger på att de ska gå runt i alla montrar. 
  • Tävlingen är individuell och ska värderas vid varje station med 1-10 poäng som ni fyller i på deras tävlingsformulär. 
  • Tävlingsformulär tillhandahålls av oss. 
  • Bidra med ett pris: 
    - Priserna delas ut under banketten på kvällen.
    - Ha gärna ett lite finare pris så att de blir riktigt motiverade att tävla.
       (Värde ca 500 - 1 000 kr)
    - Lämna ditt pris till oss på morgonen, så ställer vi upp dem så att alla ser vad som finns i tävlingspotten!
    - Märk din vinst med ditt företagsnamn så att de kan se vilket företag som har skänkt priset.      

Monterskiss

 
monterskiss anvaendartraeffen 2023 skalad