• bild (1200 x 450 px) (1500 x 275 px)
  • sthlm
  • entre
  • matsal
  • rum
utstaellare

Information för utställare

Här har vi samlat all information för dig som ställer ut på Användarträffen. 
Har du några frågor? Kontakta Caroline Carlsson, 070-345 92 90.
Vi lägger ut anmälan efter sommaren.

Vi erbjuder en monterplats i vår miniutställning på samma plan som konferensen hålls. För- och eftermiddagsfika serveras i utställningshallen, så ni har goda möjligheter att möta deltagarna under pauserna. 

Pris för utställning kommer efter sommaren.

Monterplats väljs i samband med anmälan
Önskemål om plats anges i samband med er anmälan. Observera att vi inte kan garantera önskad plats. Vi ger besked om vilken plats ni fått senast ca en månad innan träffen. Du ser vilka lediga platser som finns kvar när du fyller i formuläret. Ni erbjuds en monterplats per företag. 

Monterpersonal
Pris för extra monterpersonal (utöver monteransvarig) kommer efter sommaren.

Vi har blockat ett antal rum på At Six.Du bokar din logi själv och det kan du göra redan nu.  Boka rum här senast den 1 oktober.

Observera! Anmälan är bindande och avbokningar debiteras utställningsavgiften. Platsen kan överlåtas till annan person inom samma företag. 
Se fullständiga bokningsvilllkor här.

vamaessan bild

Vad ingår i utställningen?

Varje utställare får:

  • Plats i utställningslokalen ca 2x2 m.
  • El
  • Trådlöst internet 
  • 1 ståbord 
  • Deltagande och föredrag
  • Lunch och fika den 21-22 januari, bankettmiddag 21 januari.
  • Utställande företag visas med logotyp under Utställare, tillsammans med en länk till er hemsida samt en kort beskrivande text. 
  • Logotyp mejlas till Caroline Carlsson i samband med anmälan. Så snart vi har fått er logga lägger vi upp ert företag på hemsidan. 
  • Det kan också hända att vi presenterar er som utställare på våra sociala kanaler.
Utställningens öppettider:

Onsdag 21 januari 09.00-17.00
Torsdag 22 januari 08.00-12.30

Inflyttning

Onsdag 21 januari 07.00-09.00 

Utflyttning

Torsdag 22 januari 14.00-17.00
Vänligen respektera utställningens öppettider och riv inte era montrar förrän tidigast 14.00.

Skicka montermaterial:

Information kommer efter sommaren.

Skicka materialet till nedanstående adress:
Information kommer efter sommaren.

Viktigt! Ni ska anordna en tävling i er monter som pågår under dag 1 (21 januari).

Se mer information nedan.

            

utstaellare

Speedtalk

  • Alla utställare får möjlighet att presentera sitt företag på scenen första dagen. 
  • En representant från varje utställande företag är välkommen till scenen och ni tar ett kliv fram när det är er tur att presentera er. 
  • Företagets logotyp kommer att visas i ett bildspel och ni får 1 min för att berätta varför ni är där och varför de ska besöka er monter.
taevling at 23 2

Tävling - aktivera deltagarna med en tävling i montern

Alla utställare ska ha en tävling i sin monter. 

Under fikapauser och luncher har ni ett gyllene tillfälle att träffa deltagarna på ett lätt och okonstlat sätt. Tävlingen pågår hela första dagen.

  • Tävlingen får gärna innehålla något som anknyter till kartor/datahantering eller VA. 
  • Tävlingsmomenten ska hållas korta så att alla hinner gå runt till alla utställare. Tävlingen bygger på att de ska besöka alla montrar. 
  • Tävlingen är individuell och ska värderas vid varje station med 1-10 poäng som ni fyller i på deras tävlingsformulär. 
  • Tävlingsformulär tillhandahålls av oss. 
  • Bidra med ett pris: 
    - Priserna delas ut under kvällens bankett.
    - Ha gärna ett lite finare pris så att de blir riktigt motiverade att tävla.
       (Värde ca 500 - 1 000 kr)
    - Lämna ditt pris till oss på morgonen (21 januari), så ställer vi upp dem så att alla ser vad som finns i tävlingspotten!
    - Märk din vinst med företagsnamnet så att de kan se vilket företag som har skänkt priset.      

Anmälan

Kommer efter sommaren.

Monterskiss

Kommer efter sommaren.