• bild (1200 x 450 px) (1500 x 275 px)
  • sthlm
  • entre
  • matsal
  • rum
utstaellare

Information för utställare

Här har vi samlat all information för dig som ställer ut på Användarträffen. 
Har du några frågor? Kontakta Caroline Carlsson, 070-345 92 90.

Anmäl dig som utställare här

Vi erbjuder en monterplats i vår miniutställning på samma plan som konferensen hålls. För- och eftermiddagsfika serveras i utställningshallen, så ni har goda möjligheter att möta deltagarna under pauserna.

Det finns ett fåtal utställningsplatser kvar - anmälan är öppen så länge det finns platser kvar. 

Pris för utställning: 7 400 kr (inkl. en person)
Pris för extra monterpersonal: 7 400 kr/person

Monterplats väljs i samband med anmälan
Önskemål om plats anges i samband med er anmälan. Observera att vi inte kan garantera önskad plats. Vi ger besked om vilken plats ni fått senast ca en månad innan träffen. Du ser vilka lediga platser som finns kvar när du fyller i formuläret. Ni erbjuds en monterplats per företag. 

Logi
Du bokar din logi själv på valfritt hotell.
Vill du bo på At Six kan du läsa mer och boka här: Hotel At Six


Observera! Anmälan är bindande och avbokningar debiteras utställningsavgiften. Platsen kan överlåtas till annan person inom samma företag. Se fullständiga bokningsvilllkor här.

                 

vamaessan bild

Vad ingår i utställningen?

Varje utställare får:

  • Plats i utställningslokalen ca 2x2 m.
  • El
  • Trådlöst internet 
  • 1 ståbord (önskas lågt bord istället, anges det i anmälan)
  • Deltagande och föredrag
  • Lunch och fika den 21-22 januari, bankettmiddag 21 januari.
  • Utställande företag visas med logotyp under Utställare, tillsammans med en länk till er hemsida samt en kort beskrivande text. 
  • Det kan också hända att vi presenterar er som utställare på våra sociala kanaler.
Utställningens öppettider:

Onsdag 21 januari 09.00-17.00
Torsdag 22 januari 08.00-12.30

Inflyttning

Onsdag 21 januari 07.00-09.00 

Utflyttning

Torsdag 22 januari 12.30-15.00
Vänligen respektera utställningens öppettider och riv inte era montrar förrän tidigast 12.30.

För att ta in ert mässgods, se information under "avlastning" nedan.

Skicka mässgods

Behöver ni skicka ert mässgods kan At Six ta emot leveranser tidigast 24 h innan Användarträffen, eftersom de har begränsat med förrådsplatser.
Alla leveranser måste tas med efter konferensen alt. hämtas inom 24 h. 

Skicka materialet till nedanstående adress:
AtSix
Social, (Aveki), [Ert företagsnamn] Filip Egnell
Regeringsgatan 17
111 53 Stockholm

Avlastning
Lastbilen som levererar allt material kan max vara 3.10 m hög för att komma ner till lastkajen. Hissen som man använder för att ta upp materialet till event våningen har en bredd om  90 cm, höjd 205 cm och längd 260 cm.

Ifall ni stöter på problem när ni ska leverera, ring  08-57 88 28 54 så hjälper de på lastkajen er att hitta rätt.


Viktigt! Ni ska anordna en tävling i er monter som pågår under dag 1 (21 januari).

Se mer information om tävlingen nedan.

            

utstaellare

Speedtalk

  • Alla utställare får möjlighet att presentera sitt företag på scenen första dagen. 
  • En representant från varje utställande företag är välkommen till scenen och ni tar ett kliv fram när det är er tur att presentera er. 
  • Företagets logotyp kommer att visas i ett bildspel och ni får 1 min för att berätta varför ni är där och varför de ska besöka er monter.
taevling at 23 2

Tävling - aktivera deltagarna med en tävling i montern

Alla utställare ska ha en tävling i sin monter. 

Under fikapauser och luncher har ni ett gyllene tillfälle att träffa deltagarna på ett lätt och okonstlat sätt. Tävlingen pågår hela första dagen.

  • Tävlingen får gärna innehålla något som anknyter till kartor/datahantering eller VA. 
  • Tävlingsmomenten ska hållas korta så att alla hinner gå runt till alla utställare. Tävlingen bygger på att de ska besöka alla montrar. 
  • Tävlingen är individuell och ska värderas vid varje station med 1-10 poäng som ni fyller i på deras tävlingsformulär. 
  • Tävlingsformulär tillhandahålls av oss. 
  • Bidra med ett pris: 
    - Priserna delas ut under kvällens bankett.
    - Ha gärna ett lite finare pris så att de blir riktigt motiverade att tävla.
       (Värde ca 500 - 1 000 kr)
    - Lämna ditt pris till oss på morgonen (21 januari), så ställer vi upp dem så att alla ser vad som finns i vinstpotten!
    - Märk din vinst med företagsnamnet så att de kan se vilket företag som har skänkt priset.      

Anmälan

Anmäl dig som utställare här

                     

Monterskiss

 
utstaellare anvaendartraeff 2026